domingo, 12 de enero de 2014

Exposició pintures de petit format/ Gener 2014



Aproximació a la meva pintura / Gener del 2014


Qualsevol obra té una obra que la precedeix i una altre que la segueix.

Es la recerca de una solució a un problema anterior, i van sorgint nous reptes i problemes al llarg de tota la creació.

Ordenar la realitat que m’envolta per incorporar a l’espai de la tela allò que m’inquieta del meu entorn més proper, allò que visualitzo, aquells objectes que formen part de la meva realitat diària a la fabrica: elements mecànics, electrònics, orgànics, volanderes, tecles, sorra, papers, vidre.
L’important per mi no es si allò aparenta la realitat viscuda sinó el procés formal que se’n deriva amb la transformació de l’objecte amb la seva incorporació a l’obra definitiva.
Domènec Triviño, novembre 2013





 
Reserva nº42 mixta sobre fusta 24cmx18cm-2013

Reserva nº47 mixta sobre fusta 25cmx20cm-2013


Reserva nº50 mixta sobre fusta 24cmx18cm-2013


















Reserva nº41 mixta sobre fusta 24cmx18cm-2013

Aproximación a  mi pintura / Enero del 2014

Cualquier obra tiene una que la precede y otra que  la sigue.
Es la búsqueda de una solución a un problema anterior, y van surgiendo nuevos retos y problemas a lo largo de toda la creación.

Ordenar la realidad que me rodea para incorporar al espacio de la tela todo aquello que me inquieta de mi entorno mas cercano, aquello que visualizo, aquello que forma parte de mi realidad cotidiana en la fabrica: elementos mecánicos, electrónicos, orgánicos, arandelas, tecles, arena, papeles rotos, vidrio.
Lo importante para mi no es si todo eso aparenta la realidad  vívida si no el proceso formal resultante de la transformación del objeto con su incorporación a la obra definitiva.
Domènec Triviño, noviembre 2013



No hay comentarios:

Publicar un comentario