domingo, 12 de enero de 2014

Col-lectiva de Nadal 2012








Tota la meva pintura des de  els començaments, es la voluntat de ordenar els elements. Fins aquí sembla normal i segurament comú a totes les pintures del món però cal afegir la manera de fer-ho. Es veritat que fins ara he provat de veure elements del meu entorn, del meu paisatge més proper e incorporar aquests elements a l’obra. Potser no calia justificar les incorporacions. De fet crec que les justificacions son més aviat per mi. Perque em permeten  saber en tot moment el que faig i per que. Quan dic paisatge no em refereixo mai al paisatge tal i com s’ha entens sempre aqui a casa nostre. Pintar es ordenar.
Ordenar la realitat que m’envolta per incorporar a l’espai de la tela allò que m’inquieta del meu entorn més proper,allò que visualitzo, aquells objectes que formen part de la meva realitat diària a la fabrica: elements mecànics, electrònics, orgànics, volanderes, tecles, sorra, papers, vidre.
L’important per mi no es si allò aparenta la realitat viscuda sinó el procés formal que se’n deriva amb la transformació de l’objecte amb la seva incorporació a l’obra definitiva.
Sempre m’ha interessat l’economia de mitjans i aqui es on per mi es tan important el buit, l’espai entre les coses,el que els Japonesos anomenen el Ma. Ma significa un interval de temps i d’espai.
Domènec Triviño, novembre 2012

No hay comentarios:

Publicar un comentario