martes, 28 de marzo de 2023

"Des petits riens" Exposició de collages

 


    


        Al final del 2019 trasllado el meu taller a un espai més gran. Això em permet retrobar material amagat en caixes, i donarà pas a una experimentació amb els papers enganxats i altres elements. Apareix així el collage amb més força, si bé ja l'havia fet servir en algunes obres de sèries anteriors. És el moment on elements figuratius s'incorporen per denunciar l'actualitat més rabiosa o per deixar surar temes que em preocupen. Durant l'etapa més fosca de la pandèmia de la COVID-19 em tanco quasi cada dia al taller i m'adono que el més necessari per mi és pintar, treballar. No com a teràpia exclusivament, sinó perquè això permet que la creació avanci en unes direccions que mai creia que seguiria.
     L'empremta del collage esdevé a través de totes les obres, un valor afegit a la pintura. L'abstracció limita l'expressió i només amb la incorporació d'elements figuratius externs a la pròpia pintura em permet explicar històries.

Els meus collages són de vegades reivindicatius, de denúncia i mostren el meu punt de vista sobre temes d'actualitat i sovint recurrents.

    A voltes també m'interessa donar valor a papers, i objectes pobres trobats o seleccionats que assenyalen una biografia emocional personal. Tot i això sempre dins una construcció estètica.

 

Domènec Triviño, març 2023

 

 


 

 


 


 

 
 



 

 



 

 

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario