martes, 28 de febrero de 2017

RETROSPECTIVA 1989 - 2016

AQUEST DIVENDRES DIA 3 DE MARÇ DEL 2017 TINDRÀ LLOC LA INAUGURACIÓ DE 

"THE FACTORY" I L'EFECTE MANDALA


SERÀ A LA SALA  POLIVALENT DEL MIRADOR DE CASTELLAR DEL VALLÈS 
 A LES 19HORES.

 
“LA PINTURA ÉS UNA MANERA DE MIRAR LA VIDA
I LA POSSIBILITAT DE SOBREVIURE”.

Domènec Triviño
 


Aquesta exposició amb caràcter de retrospectiva  té com a 

fil conductor la relació entre el meu entorn laboral i la 

meva pintura.La mostra a través de totes les series pictòriques 

des de l’any 1989 fins ara, permet veure com esdevé l’entorn 

laboral la meva font d’inspiració, el meu “paisatge. “ Aquesta 

relació entre el  món laboral i la pintura que faig es de vegades 

inconscient i d’altres voluntària. Un cop me’n adono que 

apareixen detalls i elements no voluntaris li presto mes atenció 

i descobreixo nombrosos elements que acaben incorporats a 

l’obra.


 A partir de la presa de consciencia d’aquesta singularitat 

intensifico la  mirada  sobre allò que em pot interessar i pugui 

passar a formar part de l’obra que faig.

No hay comentarios:

Publicar un comentario